Enkel makeover för dina gamla, tråkiga kläder

Hej babesianer!!
 
Tänkte tipsa er om ett enkelt sätt att hotta upp kläder som ni tycker är lite tråkiga eller osexiga. Köp bara några säkerhetsnålar och stick dem var ni vill. Det som är så bra med detta är att du kan sätta dem hur och var du vill på vilket klädesplagg som helst, vilket ger en oändligt många modemöjligheter. Om du tröttnar på hur de sitter eller inte vill ha dem kvar alls är det bara att ta ut dem, ingen skada skedd. Säkerhetsnålar i sig kostar typ 50 spänn så de är inte speciellt dyrt heller. Jag har en vanlig mörkblå jeansjacka som jag köpte på Urban Outfitters för nåt år sedan och som jag tycker saknar det där lilla extra. Med 4 säkerhetsnålar är det en helt annan jacka, så mycket fräschare och sexigare.
Har fortfarande min gamla mobil så bilderna suger men jag gjorde mitt bästa, hoppas ni förstår idén iaf.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: